Kempingezés - ideális a természetben való kikapcsolódásra!

By : Melinda - Categories : Default

Míg egyesek a tengerparton, egy napsütötte tengerparton töltik legszívesebben a szabadságukat, mások inkább a természet közepén szakadnak el a mindennapoktól, és egy különleges helyen táboroznak, ahol élvezhetik a különös tájat és a környező csendet. A természet a legjobb gyógyír, ha stresszesek, túlhajszoltak vagyunk, és szükségünk van a városi zsúfoltságból való kiszakadásra, és ebben az értelemben a kempingezés gondolata tökéletes megoldás ezekre a traumákra és stresszes állapotokra. A kempingezés sokak kedvenc tevékenysége, és a természetben, a szabad ég alatt, annak csodálatos hangjaitól körülvéve aludni igazán gyönyörű élmény. Akár először kempingezünk, akár számtalanszor "tartózkodunk" a természetben, biztosan tudjuk, hogy a természetbe nem mehetünk felkészületlenül, és a poggyászunknak tartalmaznia kell a kempingezéshez, alváshoz, főzéshez és evéshez vagy felfedezéshez szükséges alapvető dolgokat. Ezt szem előtt tartva, és hogy a természetben a lehető legjobb élményben legyen részed, a következő sorokban segítünk neked felkészíteni a kempingpoggyászodat, hogy minden téren biztosítva legyél.

Camping

Sátor és hálózsákok

Azok a tárgyak, amelyek nélkül a kempingezés gondolata nem létezik, egyértelműen a sátor és a hálózsákok, amelyek az egyik legfontosabb beszerzésnek számítanak ebben a tekintetben. Választhatunk akár kétszemélyes sátrat, akár családi sátrat, és hálózsákokra is szükség van minden egyes személy számára, hogy az alvás pihentető legyen. Olyan sátrat válasszunk, amelyet gyorsan és könnyen fel lehet állítani, és amely egyaránt alkalmas helyhez kötött kempingezésre, túrázásra vagy többnapos túrázásra. A hálózsákok tekintetében a legajánlottabbak a három évszakos hálózsákok, amelyek a külső hőmérséklettől függetlenül fokozott kényelmet biztosítanak.

Asztal készlet kempingszékekkel vagy összecsukható székekkel

Az alvó- és pihenőeszközök mellett szükségünk van egy étkezőgarnitúrára is 4 kempingszékkel, amely ideális az étkezéshez, a családdal való pihenéshez, társasjátékozáshoz stb. Az összecsukható és a család közös étkezéséhez és étkezéshez méretezett étkezőgarnitúra kihagyhatatlan beszerzés a természetjáráshoz. Ha nincs elég hely az autóban egy ilyen étkezőgarnitúra számára, választhatjuk a kempingezéshez ideális összecsukható székeket, amelyek nagyon kis helyet foglalnak, és a szükséges kényelmet is biztosítják számunkra, akár étkezünk, akár horgászunk, akár a tűz körül pihenünk.

Kemping eszközök és evőeszköz készlet

Amikor a természetben kempingezünk, minden ételt a tűz fölött vagy kempingtűzhelyen fogunk elkészíteni és megfőzni, és az ételek elkészítéséhez és elfogyasztásához nyilvánvalóan szükségünk van egy kempingedénykészletre, egy kempingedénykészletre és egy evőeszközkészletre minden személy számára. Mindezek a főzéshez és étkezéshez szükséges kempingkellékek megbízható, tartós anyagokból készülnek, kis méretűek, így nem foglalnak sok helyet a csomagodban, de a feladatukat kiválóan ellátják, minden alkalommal!

Megfelelő fényforrás

A vadonbeli kempingek nem rendelkeznek elektromos világítással, ezért olyan fényforrásra van szükségünk, amely elég erős, tartós és megbízható ahhoz, hogy megbirkózzon a kempingezéssel töltött estékkel. Ebből a szempontból kiváló választás ez a természetjáráshoz ideális LED-es lámpa, amelynek erős fényét egy szuperfényes LED generálja, élettartama pedig több mint 10 0000 óra.

Hordozható napelemes zuhany

Amikor kempingezni megyünk, főleg, ha pár szép napot a természetben töltünk, nyilvánvalóan szükségünk van a zuhanyozásra, és egy hordozható napelemes kempingzuhany ideális erre a célra. Ez a 20 literes kapacitású zuhany, miután megtöltöttük vízzel, és napos helyre helyeztük, egy óra alatt 27 fokosra melegíti a vizet, és két óra napsütés után a víz hőmérséklete elérheti a 40 fokot.

Ráadásul sokak számára a kempingezés gondolata többet jelent a természetben való pihenésnél, hanem felfedezést és új helyek felfedezését is, és ebben az értelemben a kirándulásokhoz, amelyeket szeretnénk megtenni, szükségünk van néhány alapvető dologra, nevezetesen:

• Többfunkciós túlélőkészlet, amely 12 alapvető tartozékból áll, mint például: többfunkciós túlélőkártya, iránytű, kés, LED-es zseblámpa, kis jelzőlámpa, vészsíp, zsinórfűrész, tűzkő, tűzkő öngyújtó lemez, vizespalack klipsz, kompakt tok és hőtakaró.
  • A túrabot és a cipős kramponok nélkülözhetetlen tartozékok a vadonban való túrázáskor, különösen, ha a terep nem járható, vagy nehezebben megközelíthető területekre megy.
  • Egy termálmentő sátor és egy termál hálózsák is legyen a túrahátizsákunkban, hiszen bármikor adódhatnak előre nem látható helyzetek, és jobb, ha biztonságos helyen táborozunk, amíg vissza tudunk térni a bázisra, vagy amíg a segítség megérkezik.