Szállítás
A rademi.hu online áruházunkból a megrendelt termékeket Magyarország egész területén a DPD futárszolgálatokkal szállítjuk. A szallitasi dij 2170 Ft lessz. A szokásos szállítási idő 24-48 óra.
A futárok szállítási menetrendje 09.00-17.00 között tart.
A kézbesítés napján kap egy üzenetet a DPD-től a csomagjának részleteivel, beleértve a futár telefonszámát is, amellyel felveheti a kapcsolatot hogy megbeszeljek a pontos idopontot.
Lehetséges kivételek a 24 órán belüli kézbesítés alól a DPD futárszolgálatnál: a megrendelés leadása 14:00 ora után, rendkívül sok megrendeléssel vagy szállítással járó időszakokban: ünnepek, fekete péntek vagy a szállítóval kapcsolatos objektív okokból.
A törvényes ünnepek alatt leadott megrendelések a futárok tevékenységének folytatását követő napon érkeznek meg.
Kivételes esetben, ha a megrendelt termék már nincs raktáron, vagy előállításra szorul, akkor visszatérünk Önhöz, hogy megállapodjunk a szállítási időről.
Ha a "Fizetes utanvetel" opciót választja, akkor a futárnak fizeti ki a megrendelés értékét. Vállalatonkénti számlák esetén kérjük, hogy a készpénzben befizetett értékre kérjen a futártól nyugtat.
Ha a banki fizetés mellett döntött, fizetési megbízással, akkor a csomagot csak akkor küldjük el, amikor a banki szolgálat értesítést kap arról, hogy a Fizetés megtörtént.
Ha azonban azt szeretné, hogy gyorsabban kézbesítsük megrendelését, kérjük, küldje el nekünk a fizetési bizonylatot e-mailben a megrendelesek@rademi.hu emailcimre
Minden esetben a futárok rendelkezésére bocsátunk minden információt, amelyet Öntől kaptunk. A futárcég vagy az Ön esetleges mulasztásaiért (teves/hianyos adatok kitoltese) nem valaljuk a felelosseget.
Az on visszajelzése fontos számunkra, és biztosítjuk Önt, hogy mindent megteszünk a szolgáltatásaink és a futárcég javítása érdekében.
Ha a megrendelés leadásakor a személyes adatok helytelen / hiányos kitöltése miatt a futárcég nem tudja kiszállítani a csomagot, akkor az Ön kérésére a megrendelést rögzített 2170 Ft szállítási díjjal tudjuk újra elküldeni.
Olyan helyzet esetén, amely befolyásolhatja az eredetileg közölt szállítási időt, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy közöljük az új szállítási időt. Ebben a helyzetben lehetősége van megrendelését megtartani vagy lemondani. Ha lemondja a már kártyával, fizetéssel vagy fizetési megbízással, banki átutalással fizetett megrendelést, akkor a kifizetett összeget teljes mértékben visszatérítjük, legfeljebb 72 órán belül.
Visszatéritési szabalyzat
A megvásárolt termékek visszaküldésének szándékáról bármilyen írásos kommunikációs eszközzel (e-mail: megrendelesek@rademi.hu , futár által kézbesített dokumentum stb.) értesíteni kell minket a termékek kézhezvételétől számított legfeljebb 14 munkanapon belül.
Csomagolja be őket megfelelően, hogy szállítás közben ne romoljanak, rongalodjanak. Javasoljuk annak a csomagolásnak a használatát, amelybe kapta őket.
A futár megválasztását, a visszaküldött csomag szállítási díjának megfizetését, valamint a sérülés vagy elvesztés lehetséges kockázatát Ön vállalja.
A visszaküldendő csomag kitöltéséhez szükséges cím: Bucuresti utca, sz. 88, Alba Iulia, Alba, Románia, 510018
Az Ön által a bankszámlán befizetett megrendelés értékét visszatérítjuk, csak a megrendelt termékek értékét térítjük vissza, a szállítási díjat nem.
Ha online fizetett a kártyával az EuPlatesc platformon keresztül, a befizetett összeget az alkalmazáson keresztül közvetlenül a kártyára visszaküldik.
Általában a pénzt 2-5 munkanapon belül visszatérítik a visszaküldött csomag megérkezésének napjától, illetve annak ellenőrzése után. Kivételes esetekben, amikor ezt a visszafizetési határidőt meghosszabbítják, a lehető leghamarabb értesítjük Önt.
Fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsunk minden visszaküldési csomagot és a megrendelések értékének visszatérítését, ha nem kaptunk értesítést a visszaküldés szándékáról, vagy ha a csomagok eljutnak hozzánk anélkül, hogy Ön megfizette volna a szállítási díjat.
Az ügyfél nem tudja visszaküldeni a vásárolt termékeket és / vagy nem követelhet más károkat / kártérítéseket a következő helyzetekben:
- a terméket nem a rademi.hu online áruházunkból vásároltak.
- a visszaküldési értesítés küldési dátuma meghaladja a csomag Önnek (futár által) történő kézbesítésének munkanapjától számított 14 munkanapot.
- amikor a visszaküldött termék kopott vagy megsérült.
Barmilyen kerdes eseten allunk rendelkezesukre az:
E-mail: megrendelesek@rademi.hu
Telefon: +36 21 2526819