Live chat

A termékeket most egyszerűen és gyorsan küldheti vissza!

 

Ha vásárolt egy terméket, és nem teljes mértékben elégedett vele, akkor egy egyszerű eljárással visszaküldheti a kiszállítás / átvétel időpontjától számított legfeljebb 14 naptári napon belül.

Tiszteletben tartjuk az EU jogszabályait és normáit az online megkötött megrendelések tárgyát képező termékek vonatkozásában, és az ügyfélnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől anélkül, hogy meg kellene indokolnia az elállási döntést, 4 naptári nap attól a naptól kezdve, amikor a termék fizikai birtokba kerül.

A fogyasztó csak a termékek értékének a kezelésük eredményeként bekövetkező csökkenéséért felelős, amely eltér attól, ami a termék jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges.

Jogi személyek esetében (nem rendelkeznek fogyasztó minőségével) fenntartjuk a jogot, hogy elfogadjuk a termékek visszaküldését vagy sem.

A jogalap alapján a termék visszaküldési ideje 14 napon belül lejár:

– az a nap, amikor az Ügyfél fizikailag birtokba veszi az utolsó Terméket – ha a Vevő egyetlen megrendeléssel több terméket rendel, amelyeket külön szállítunk

– az a nap, amelyen a Vevő fizikai tulajdonba kerül az utolsó áru vagy darab – több tételből vagy alkatrészből álló termék leszállítása esetén

A kívánt termékek visszaküldéséhez kövesse az alábbi lépéseket:

1. Olvassa el az alábbi feltételeket, hogy egyértelműen megismerje a termékek visszaküldésének feltételeit.

2. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben megrendelesek@rademi.hu, és várja meg, hogy a megadott e-mail címen megkapja a visszaigazolási kérelem jóváhagyásának megerősítését.

3. Ha megerősítést kapott arról, hogy megfelel a visszaküldési feltételeknek, kérjük, küldje el nekünk a termékeket az e-mailben jelzett feltételek szerint, a visszaküldési űrlapnak megfelelőén.

4. Írja fel a fuvarlevélre (AWB) a visszaküldési részlegünk által biztosított RMA kódot (űrlapazonosító: XXXXXXXXXXXXX). Őrizze meg a visszaküldött AWB másolatát.

Azon a csomagok esetében, amelyek nem adták át az AWB-n, az RMA kódot, azokat, amelyek utánvétes csomagok(szállítási rendszer, amely szerint a címzett az átvételkor köteles megfizetni a feladónak a megfelelő értéket)  vagy amelyekről nem kaptunk értesítést arról, hogy elküldték nekünk, fenntartjuk a jogot, hogy ne fogadjuk el őket!

5. Miután megkaptuk a visszaküldött Termékeket, és ellenőriztük őket, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy közöljük az eljárás befejezésének feltételeit.

  1.                   A termékek visszaküldésének általános feltételei

 

Fizetjük a szállítást és a futárt küldjük, ha:

- a termék az átvételkor hibás, vagy az első 14 napon belül meghibásodik

- a terméket hiányosan szállítjuk

- rossz terméket szállítottak

- nem megfelelő termék

Az ügyfél fizet a szállításért, de ha beleegyezik, elküldhetjük a futárt

- meggondolta magát

- garanciális küldemény (szállítás vissza az ügyfélnek, amelyet fizetünk)

Az ügyfél köteles emailben értesíteni minket a szerződéstől való elállás szándékáról.

Kötelezi magát arra, hogy csak azokat a termékeket küldi el, amelyek ugyanolyan állapotban vannak, ahogyan azokat leszállították, mivel a fizikai változásokat, ütésnyomokat, szilánkokat, karcolódásokat, mechanikai / elektromos sokkokat, kopást vagy használatot jelző elemeket túlzott és / vagy jogosulatlan beavatkozások stb. nem fogadják el visszaküldésre.

Abban az esetben, ha a visszaküldött termékek sérültek vagy hiányosak, kopásnyomok, karcolások, dudorok, elektromos / mechanikus ütések, hiányzó tartozékok vannak, fenntartjuk a jogot, hogy megtagadjuk a visszaküldést, vagy visszatartjuk a termék értékének (érték áfával) összegét, az összeg, amelyet az okozott károk értékelése után közölnek.

A visszaküldött terméket az összes tartozékkal együtt az eredeti csomagolásba kell helyezni, az eredeti címkéknek sértetlennek kell lennie, és mellékelni kell az eredeti jótállási bizonyítványt (ha a gyártó / forgalmazó kiadta), valamint minden olyan dokumentumot, amellyel együtt szállították.

A Szerződés törvényes határidőn belüli elállása arra is kötelezi az Ügyfelet, hogy a termékhez mellékelt ajándékokat visszaküldje.

Ha több, ugyanolyan típusú terméket vásárolt, és mindet vissza akarja küldeni, győződjön meg arról, hogy csak egy csomagot nyitottak ki, különben a visszaküldés kézhezvételekor le kell mondanunk kérését.

A visszaküldési űrlapon megjelölt termékeket teljes egészében el kell juttatni a futárhoz, pontosan úgy, ahogy azt megjelölték a visszaküldési űrlapon. Ha a visszaküldési csomagban más termékek vannak, mint az űrlapban említettek, akkor visszavonjuk a visszaküldést és visszaküldjük a csomagot az ügyfélnek, aki viseli a szállítási díjat.

A visszaküldési költségeket az Ügyfél viseli, kivéve azokat az eseteket, amikor a leszállított termékek hibásak, nem felelnek meg vagy nem felelnek meg a leadott megrendelésnek.

Figyelem: Termékek visszaküldés, csere vagy panasz esetén történő elküldése esetén javasoljuk a DPD futárszolgálatot. A csomagnak közvetlenül az Alba Iulia-i raktárunkba kell érkeznie, Románia, Alba megye, Bukarest utca 88, 510018

Az elfogadott tárgyát képező termékekhez kapcsolódó pénzösszeget a termékek törvényes eljárás szerinti ellenőrzése után térítik meg. A termék értékét a visszaküldés kézhezvételétől számított legfeljebb 30 (harminc) napon belül visszatérítésre kerül. Ha az említett határidőn belül nem kapjuk meg a visszatérő terméket, akkor elhalasztjuk a termék értékének visszatérítését mindaddig, amíg meg nem kapjuk az eladott terméket, vagy amíg nem kapunk egy igazolást, amely szerint azt leszállították és leszállították.

A visszaküldött termék átvételét és ellenőrzését követően a visszatérítést a következőképpen dolgozzuk fel:

-          online kártyával fizetett megrendelések esetén -> visszatérítéssel arra a számlára, amelyről a fizetést teljesítették;

-          fizetési megbízással / Utánvéttel/ banki átutalással fizetett megrendelések esetében -> banki átutalással az Ügyfél számlájára;

Fenntartjuk azt a jogot is, hogy visszaélés (ismételt visszaküldés ) esetén megtagadjuk a visszaküldés elfogadását.

  1.                   A termékek visszaszállításának egyedi feltételei

 

Egyes termékek sajátos visszaküldési politikával rendelkeznek, ezért javasoljuk, hogy olvassa el az alábbi feltételeket:

A terméknek ugyanabban az állapotban kell lennie, amelyben szállították, és a tartozékokkal / ajándékokkal együtt, amelyekkel szállították. Bármilyen fogyóeszköz esetében a visszaküldést csak akkor fogadják el, ha a termékek nem nyitottak.

A törvény szerint a következő termékek mentesülnek a Szerződés elállási joga alól (visszaküldésüket nem fogadják el), példaként felsorolva, anélkül, hogy csak azokra korlátozódnánk:

-          testreszabott termékek;

-          nyitott tintapalackok;

-          nyitott nyomtatók és multifunkciós készülékek;

-          nyitott CD-k, DVD-k;

-          olyan termékek, amelyeket szállítás után jellegüknél fogva elválaszthatatlanul kevernek más elemekkel;

-         kozmetikumok vagy testápolási termékek, ha azokat a vásárlók higiénia érdekében használták vagy tesztelték;

-          a kis háztartási készülékek, ha azokat tesztelte az ügyfél, tisztán kell átadni anélkül, anélkül, hogy volna kopás nyomai, a visszaszállítás elfogadása érdekében;

-         olyan digitális tartalom biztosítása, amelyet nem fizikai hordozón szállítanak, ha a szolgáltatás az Ügyfél előzetes kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és miután megerősítette, hogy tudomására jutott, hogy elveszíti elállási jogát. 

-          speciális megrendelésű termékek, kategóriától függetlenül, az Ön határozott megrendelését és előre fizetés követően raktárba került, nem téríthető vissza

 

Fontos megjegyezni!

Kérjük, ellenőrizze a csomagok fizikai sértetlenségét a futár jelenlétében, és kérjen jelentést a károkról, ha a termékek sérülés jeleit mutatják a szállításkor. A későbbi panaszokat nem vesszük figyelembe.

A számlázási adatok módosítását magánszemélyről a jogi személyre a megrendelés birtokba vételétől számított 48 órán belül lehet igényelni. Az ilyen típusú kérések megoldásának határideje legfeljebb 15 munkanap, azzal a megemlítéssel, hogy csak azok a számlák módosíthatók, amelyeknek a futárcég által a jogi személyről kiállított nyugtája van.

  1.        A Rademi által értékesített termékek garanciája

 

A Rademi által eladott és szállított termékekért Ön a hatályos jogszabályoknak és a gyártók kereskedelmi politikájának megfelelő garanciális tanúsítványt élvez.

Ha a termék használatakor vannak olyan hibák, amelyekre a garancia vonatkozik, kérjük, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot.

Miután jóváhagytuk a jótállási visszaküldési kérelmet, az e-mail címen megkapja az eljárással kapcsolatos részleteket. A garanciaként küldött terméket az eredeti csomagolásban kell elhelyezni, az összes kísérővel és tartozékkal együtt, ügyelve arra, hogy megfelelően vannak csomagolva, hogy szállítás közben ne keletkezzen sérülés.

A termék átvételét és ellenőrzését követően felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megállapodjunk a kérés megoldásának feltételeiben, és ha ez további költségeket jelent. A garanciakérelem megoldásának határideje 15 naptári nap.

Ha nem kapta meg a jótállási tanúsítványt e-mailben / vagy nyomtatott formában, kérjük, kézhezvételétől számított 72 órán belül tudassa velünk e-mailen megrendelesek@rademi.hu.

Föl